Gå til indhold

Garanti i HiFi Klubben

Ekstra garanti for medlemmer

I HiFi Klubben har vi udvalgt en bred vifte af markedets bedste lyd- og billedprodukter, som er bygget til mange års flittig brug. Derfor giver vi dig altid en bedre garanti, end hvad loven foreskriver. Når du handler i HiFi Klubben, får du som minimum 2 års ægte fabriksgaranti på alle produkter, uanset om du er medlem eller ej.

Hvis du tilmelder dig HiFi Klubbens Kundeklub, giver vi dig yderligere 1 års ekstra medlemsgaranti på alle dine hi-fi køb, og som medlem får du hele 10 års garanti på udvalgte højtalermodeller.

Inden for garantiperioden vil dine varer blive repareret uden omkostninger for dig. Hvis reparation ikke er mulig, vil produktet blive erstattet med et identisk produkt. Kan dette ikke længere skaffes, erstattes det med et tilsvarende produkt.

Medlemsskabet koster dig ikke en krone. Til gengæld får du – udover ekstra garanti – tilsendt vores e-mail nyhedsbrev med medlemstilbud, konkurrencer, spændende arrangementer m.m.

Se flere fordele og tilmeld dig klubben

Reparation

Det er altid irriterende, når et produkt, der er købt hos os, går i stykker eller ikke fungerer perfekt, men vi er klar til at hjælpe. Er uheldet ude, skal du altid kontakte vores kundeservice, før du sender os enheden. Du kan selvfølgelig også altid kigge forbi en af ​​vores butikker og få hjælp. Ofte kan problemet nemt løses uden at skulle sende produktet til reparation. Dette sparer både tid og ressourcer.

Hvis selve produktet viser sig at være defekt, sørger vi for, at det bliver repareret hurtigst muligt. Vores kundeservice er altid klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig i forbindelse med indsendelse af defekte produkter.

Vi har vores egen tekniske serviceafdeling, hvor vi udfører reparationer hurtigt og professionelt. Vi tilbyder også gerne reparation, selvom dit produkt er uden for garantiperioden.

Hvis du har mulighed for det, vil vi anbefale, at du gemmer papkasserne til dit nye udstyr. Hvis du senere får brug for at flytte apparaterne, er du sikker på, at de ikke bliver ridsede eller på anden måde tager skade. Naturligvis skal du også gemme garantibeviset – men ikke sammen med apparaterne (i tilfælde af tyveri).

GARANTIBESTEMMELSER

  1. HiFi Klubben yder 2 års fabriksgaranti regnet fra købsdato, med mindre andet fremgår af købskvitteringen. Garantien dækker kun ved indlevering i en af HiFi Klubbens butikker eller via henvendelse til kundeservice. Afhentning og udbringning er ikke omfattet. Ved tilmelding til HiFi Klubbens Kundeklub udvides garantien med 1 år på hi-fi.
  2. Garantien dækker fabrikationsfejl og omfatter reservedele samt arbejdsløn.
  3. Pærer i projektorer dækkes af garantien, forudsat pæren ikke har opbrugt den nominerede brændetid, og forudsat pæren ikke har lidt overlast i form af støv, røg eller fejlagtig nedlukning af projektoren.
  4. Garantien dækker ikke ridser/småskader, slitage, misbrug, forkert tilslutning, skader opstået under transport, professionel brug, mangelfuld almindelig vedligeholdelse, batterier i produkter, tyveri eller brand. Evt. tab af data er ikke omfattet af garantien. Garantien dækker ikke tredieparts produkter eller fejl forårsaget ved tilslutning til tredieparts produkter.
  5. Garantien dækker kun ved fremvisning af købskvittering, når apparatet indleveres. Af kvitteringen skal fremgå købsdato, varetype og evt. serienummer.
  6. På TV ydes 2 års fabriksgaranti. Den udvidede medlemsgaranti gælder ikke TV.
  7. Mediefiler (lydfiler, film, billeder o.lign.) som er lagret på harddiske, bærbare produkter etc., er ikke omfattet af garantien. Det samme gælder for evt. følgevirkninger af datatab. Hvis apparatet/harddisken er defekt, vil fejlen blive udbedret i henhold til garantibestemmelserne. HiFi Klubben er ikke ansvarlig for evt. tab af data.
  8. Tilsluting til andre enheder: Når du tilslutter elektroniske apparater til hinanden – inklusive højtalere, subwoofere, computere og alle former for kabler – skal du sørge for, at samtlige apparater er slukket helt, mens du foretager tilslutningerne. Dette kan du gøre på netafbryderen eller evt. ved at frakoble strømkablet, hvis apparatet ikke har en netafbryder. Det er ikke tilstrækkeligt at sætte apparaterne i standby. Følger du ikke disse retningslinjer, risikerer du at skade et eller flere af dine apparater. Hvis du tilslutter en computer til et anlæg, kan du ydermere købe en “Ground Isolator”, som minimerer risikoen. Garantien dækker ikke fejl eller følgeskader, som er opstået ved fejlagtig tilslutning